O mnie

Moje zdjęcie
Życie zawodowe dzielę pomiędzy pracę w oświacie – jako pedagożka i nauczycielka terapii pedagogicznej – a pisanie. Jestem autorką kilkudziesięciu publikacji dla najmłodszych, od lat związaną z wydawnictwem Zielona Sowa. Mam też za sobą roczny romans z dziennikarstwem, a obecnie stawiam pierwsze kroki jako ilustratorka. Jeśli akurat nie pracuję z młodzieżą, nie piszę i nie projektuję, to zapewne czytam, gotuję albo uczę się kolejnych technik rękodzieła, z których najbardziej ukochałam sobie ceramikę.

sobota, 18 stycznia 2014

Wycinanki przestrzenne: pieski-harmonijki

Zainspirowana znalezionym w internecie pomysłem:

stworzyłam własny szablon.
Instrukcja:
Kolorujemy i wycinamy "przód" i "tył" psa. Do tego składamy papierową harmonijkę a la łańcuch choinkowy (o taki), kleimy i gotowe.

Dla kogo?
Dzieci powyżej 4 roku życia - z pomocą dorosłego. Sześciolatki i starsze powinny bez problemu poradzić sobie samodzielnie.

Co dobrego?
- zadanie to jest bardzo proste i świetnie nadaje się nawet dla przedszkolaków;
- daje możliwość stworzenia oryginalnej zabawki;
- doskonali sprawność grafomotoryczną i umiejętność posługiwania się nożyczkami;

Ważne! 
- dzieci chętnie podłapują pomysł i same tworzą własne wersje;
- pozwól dzieciom bawić się i eksperymentować. Kto powiedział, że pies musi być brązowy albo biały w czarne łaty? A może by tak stworzyć psiaki tęczowe, kraciaste czy zielono-różowe? Wszystkie chwyty dozwolone, granicą jest tylko wyobraźnia! :) 



Pieski-harmonijki: wzór 
Wersja do druku (lepszej jakości): klik - jeśli link nie działa, napisz do mnie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz